BRANDING

Stimuleert merken online.

Branding is het creëren van een identiteit die uw merk onderscheidt van uw concurrenten en het emotioneel verbindt met uw consumenten.

01.

Visual identity

Onder de visuele identiteit verstaan wij alles wat onder grafische vormgeving valt, zoals een huisstijl, logo, lettertype en symbolen. Samen vormen ze het gezicht van je organisatie. Tijden veranderen snel en soms is een transformatie nodig om de aansluiting met je doelgroep te behouden.

02.

BRAND IDENTITY

Brand identity (oftewel: positionering) is dat wat een merk uniek maakt en onderscheidt van anderen. Hieraan zijn belangrijke eigenschappen verbonden, zoals een bepaalde kleur, logo, naam of symbool. Denk aan de mentale en functionele verbindingen die mensen leggen met een merk, zoals het rood van Coca Cola, de duurzaamheid van The North Face en het logo van Nike.

03.

BRANDING

Branding is het vermelden van een merknaam, bedrijfsnaam of logo met als doel de bekendheid ervan te vergroten. Deze vorm van marketing is niet zozeer bedoeld om het publiek aan te zetten tot actie maar meer om brand value op te bouwen en andere marketingactiviteiten te ondersteunen. Branding is bouwen aan je merk.

04.

Graphic & Illustration

Door middel van grafisch ontwerp wordt informatie geordend, gevormd en bewerkt zodat efficiënte communicatie mogelijk wordt. Om doeltreffend de gewenste doelgroep te bereiken dient grafisch ontwerp naadloos aan te sluiten op de huisstijl van de onderneming. Hierdoor ontstaat er een conformiteit in visuele communicatie welke herkenbaarheid verschaft voor het product, dienst, of merk.

05.

Logo Exploration & DevelopmenT

Wanneer je alle factoren overweegt die van invloed zijn op het opbouwen van een bedrijf, lijkt het maken van een logo misschien geen topprioriteit. Maar het zou wel zo moeten zijn! “Misschien heb ik helemaal geen logo nodig,” fluistert een stemmetje in je achterhoofd. Luister niet naar die stem; hij kon niet meer verkeerd zijn. Je logo is een integraal onderdeel van het succesvol maken van je merk – met hoogwaardige producten en positieve verwijzingen. Dus als je niet weet waarom een logo zo belangrijk is, lees dan verder om uit te vinden waarom.

06.

Print & Digital Assets

U heeft waarschijnlijk ontdekt dat er nog steeds plaats is voor mooi gedrukt materiaal in uw marketingmix.Wij doen meer dan alleen het op maat ontwerpen en printen van uw brochures, advertenties, verpakkingen en visitekaartjes zodat ze er goed uitzien. Elk onderdeel van het creatief ontworpen en prachtig gedrukte onderpand dat we voor u produceren, zal uw merk positief promoten, uw imago en zichtbaarheid verbeteren en u helpen uw bedrijfsdoelen te bereiken.

07.

Products & Packaging

Bij Rhino Limited Netherlands creëren we alleen verpakkingen die de waargenomen waarde aan uw merk zullen toevoegen. Anders heeft het geen zin. Om u het beste op het gebied van verpakkingstechnologie te bieden, hebben we een uitgebreide kennis van kartontechnologie ontwikkeld (interessanter dan het klinkt – beloofd.)

08.

Style Guidelines

Of u nu toezicht houdt op de marketinginspanningen in een grote B2B-organisatie of een startup runt, een stijlgids moet een integraal onderdeel zijn van uw marketingstrategie. Een stijlgids is een document dat richtlijnen geeft voor de manier waarop uw merk gepresenteerd moet worden vanuit zowel grafisch als taalkundig perspectief. Het doel van een stijlgids is ervoor te zorgen dat meerdere bijdragers op een duidelijke en samenhangende manier creëren die de huisstijl weerspiegelt en zorgt voor merkconsistentie met alles, van ontwerp tot schrijven.

Laten we samen iets geweldigs
maken!

Interesse om met ons samen te werken? Schrijf wat je nodig hebt op onze contactpagina en we nemen contact met je op.