strategy & Consulting

EEN UNIEK
EN EFFECTIEF WEBDESIGN

Alleen als je helemaal helder hebt wie je bent, waar je voor staat en wat je onderscheidend vermogen is, kun je waarde toevoegen op het schap en de consument verleiden tot een aankoop. Wij helpen je daar graag bij.

01.

Brand Strategy

Wat is de positie van je merk ten opzichte van concurrenten als het gaat om gebruik en houding? Wat zijn jouw “distinctive assets” en waarmee onderscheidt jouw merk zich van de concurrentie? Welke CEP’s heeft jouw merk en welke zijn qua volume het meest relevant? Wat zijn de groeimogelijkheden binnen het domein? Belangrijke vragen om de positie van je merk, de houding ten opzichte van je merk en de wijze waarop je merk gebruikt wordt echt te begrijpen en te bepalen hoe je verder kan groeien.

02.

Social Media Strategy

Tegenwoordig heeft bijna elke organisatie wel een social mediakanaal. Of dit nou Facebook, LinkedIn, Instagram of een ander kanaal is. De meeste organisaties hopen op die manier meer klanten en omzet te realiseren. Geen geheel onterechte gedachte natuurlijk, maar in de praktijk loopt het echter vaak anders. Er wordt veel geld geïnvesteerd zonder dat er aantoonbaar resultaat behaald wordt.

03.

Brand & Product Naming

Een nieuw product een naam geven is een van de lastigste dingen die u moet doen bij het opbouwen van je bedrijf, omdat je moet nadenken over hoe je gaat concurreren op je huidige markt, hoe je de aandacht van je doelgroep en hoe je jouw merk blijft identificeren. Als je iets een naam geeft, veranker je dat item of die dienst in de hoofden van je consumenten en geef je diepte aan de innerlijke werking van je merk. Jouw productnaamstrategie is hoe je merkherkenning opbouwt, één item of aanbieding tegelijk.

04.

Persona

Een persona is een gedetailleerde beschrijving van je (fictieve) ideale klant. Ook al is elke klant anders, is het hier de bedoeling om de belangrijkste kenmerken van klanten samen te voegen en een beschrijving van deze gemiddelde ideale klant te maken. In de informatie verzamel je een aantal persoonlijke kenmerken van je ideale klant. Denk bijvoorbeeld aan leeftijd, geslacht en gezinssituatie. Ook wordt zakelijke informatie verzameld zoals functie en werkzaamheden.

05.

Re-styling

Wanneer uw bedrijf of organisatie al een lange tijd bestaat, is het mogelijk dat uw stijl niet meer past bij de moderne tijd en daardoor een deel van uw doelgroep moeilijk tot niet meer aanspreekt, omdat de producten of diensten die u dan aanbiedt gedateerd aanvoelen. Onder restyling kan worden gedacht aan het moderniseren van uw huisstijl, logo, complete website of merknaam. Het moderniseren, oftewel restylen van uw merk of huisstijl, kan diverse redenen hebben. Een restyling kan al vroeg noodzakelijk zijn, omdat u na een korte tijd ondernemen erachter komt waar uw bedrijf voor staat en welke doelgroep u aanspreekt.

WHAT DO
YOU WANT
TO CHANGE

Interesse om met ons samen te werken? Schrijf wat je nodig hebt op onze contactpagina en we nemen contact met je op.